Share it!
Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί και να χρειάζεται σοβαρή μελέτη τόσο του Brand σας όσο και του ανταγωνισμού για να δώσετε σίγουρες απαντήσεις στο εν λόγω ερώτημα.
Παρ’ όλα αυτά, ξοδέψατε αρκετό χρόνο και χρήματα για να κατασκευάσετε το website της επιχείρησής σας όμως οι επισκέπτες -παρ’ όλο που είναι πολλοί- δεν μετατρέπονται σε πελάτες ή/και δεν επικοινωνούν μαζί σας.
Τι φταίει άραγε;
Παρακάτω θα δείτε τα βασικά προβλήματα και ίσως αναγνωρίσετε κάπου και το δικό σας website.
1) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ (Content)
Όταν το περιεχόμενο σας είναι ελλιπές τότε είναι σίγουρο πως θα χάσετε γύρω στο 44% των επισκεπτών σας.
Ελλιπές περιεχόμενο ουσιαστικά σημαίνει ελλιπές μήνυμα, ελλιπείς πληροφορίες, είτε για την επιχείρησή σας είτε για οποιοδήποτε προϊόν σας.
2) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (Contact)
Όταν ο χρήστης δεν μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας τότε είναι σχεδόν βέβαιο πως θα φύγει και δύσκολα θα επιστρέψει. Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχετε χάσει περίπου το 50% των επισκεπτών σας. Είναι πολλοί!!!
3) ΤΑΧΥΤΗΤΑ (Speed)
Αυτή είναι η πιο γνωστή αιτία εγκατάληψης ενός website. Πάνω από 70% θα εγκαταλείψουν το website σας εάν δεν φορτώνονται γρήγορα οι πληροφορίες του. Σκεφτείτε το… το ίδιο δε θα κάναντε και εσείς;
4) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ και ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΧΡΗΣΤΗ (Design & UX)
Τι λένε οι αριθμοί λοιπόν:
- Το 66% των χρηστών σας εγκαταλείπει γιατί παρ’ όλο που νομίζετε πως έχετε το πιο όμορφο website εν τούτοις αυτό αντιπροσωπεύει ΜΟΝΟ εσάς. Να θυμάστε πάντα πως αν δεν είστε Web Designer καλύτερα να αφήσετε στους ειδικούς το σχεδιασμό του. Αλλά στους ειδικούς… Όχι στον φίλο ή συγγενή σας που «
ξέρει από ίντερνετ».
- Το 46% των πελατών θα σας εγκαταλείψει εφ’ όσον δεν αντιληφθεί εύκολα και γρήγορα ποιοί είστε και τι κάνετε. Δηλαδή, δεν έχετε και πολλά δευτερόλεπτα για να τους συστηθείτε. Μη γράφετε ένα απόφθεγμα του Γκάντι ή του Αινστάιν για να δείξετε «ψαγμένοι» γιατί οι χρήστες -πιστέψτε με- δεν νοιάζονται ΚΑΘΟΛΟΥ για το τι πιστεύετε ή με «ποιούς είστε». Νοιάζονται μόνο να πάρουν την πληροφορία, την υπηρεσία ή το προϊόν που παρέχετε μέσα από το website σας.
- Το 36% τέλος, θα αγνοήσει το website σας εάν αυτό δεν του παρουσιαστεί με ελκυστικό τρόπο. Ελκυστικός δεν σημαίνει απαραίτητα και εντυπωσιακός. Παραμείνετε απλοί αλλά όχι απλοϊκοί. Απλό design σημαίνει υψηλή τέχνη και μινιμάλ τάση (το άγιο δισκοπότηρο του κάθε designer εκεί έξω) ενώ απλοϊκό σημαίνει πρόχειρο, φτωχό και ίσως παλιό.
5) ΣΥΝΟΨΗ & ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
- 46% Ελλιπές μήνυμα
- 44% Μη ύπαρξη επικοινωνίας ή δυσπρόσιτη επικοινωνία
- 42% Πολλές διαφημίσεις και μάλιστα κινούμενες (αυτό το καταλαβαίνετε και οι ίδιοι. Πόσο εμπιστεύσιμο σας είναι ένα website που οι διαφημίσεις «πνίγουν» τις πληροφορίες ουσίας;)
- 37% Κακό User Experience (UX). (Δεν βρίσκουν αυτό που θέλουν γρήγορα)
- 33% Autoplay Video. (Είναι νύχτα / περιηγείστε / video παίζει αυτόματα με ήχο / … -σχεδόν- Διαζύγιο!)
- 30% Ενοχλητικά μηνύματα από pop up live chats κλπ. (Χρησιμοποιήστε τα με φειδώ. Αφήστε στην ησυχία του τον χρήστη αλλιώς σας βρίζει. Να το ξέρετε!)
- 17% Πολλοί εναλλασσόμενοι sliders. (Θα πρέπει να διώκεται ποινικά αυτό)
- 15% Πολύ μικρά γράμματα. (Τους άνω των 40 τους σκεφτήκατε ποτέ; Μπορούν βέβαια να κάνουν Ζoom In αλλά ούτε αυτό αρέσει στους περισσότερους.)
- 3% Stock Photos. (Μη βάζετε φωτογραφίες που έχετε googlάρει για να υποστηρίξετε το περιεχόμενό σας. Φαίνεται άσχημο και πολυφορεμένο. Δείχνει έλειψη αυτοσεβασμού. Δείχνει κάτι σε… ψέμα)