Share it!
Το 2013 μπορεί να πει κανείς πως τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης “πήραν φωτιά”…
500 εκατομμύρια tweets καθημερινά
35 εκατομμύρια #selfies στο Instagram
350 εκατομμύρια φωτογραφίες ανέβηκαν στο facebook
Έτσι, το 2014, μάλλον θα είναι μια χρονιά κατά την οποία ακόμα και οι πιο “πολέμιοι” (οι τελευταίοι μη δικτυωμένοι πιο σωστά) των social media θα αρχίσουν δειλά- δειλά να ανοίγουν έστω έναν λογαριασμό στο Facebook.
Ας δούμε όμως μερικές συμβουλές για την καλύτερη παρουσία μας στα Social Media.
Επενδύστε στο προσωπικό σας Brand, online
Τα Social Media μας δίνουν τη δυνατότητα να προσωποποιήσουμε και να επικοινωνήσουμε το Brand μας . Το 97% (απίστευτο ποσοστό) των εταιρειών του Δυτικού κόσμου (δεν ανήκουμε εντελώς εκεί οπότε δεν ισχύει -ακόμα τουλάχιστον- για τη χώρα μας το ποσοστό αυτό), χρησιμοποιούν για να μελετήσουν τις επικείμενες αποφάσεις τους για τις προσλήψεις που θα κάνουν το LinkedIn. Δίνοντας λοιπόν μέσα από το LinkedIn την “πραγματική” διάσταση του “ονόματός μας” έχουμε σαφώς περισσότερες πιθανότητες να γίνουμε πολύ πιο ελκυστικοί επαγγελματίες προς τους ενδιαφερόμενους για τα προσόντα μας.
Γίνε πιο professional στο περιεχόμενο που μοιράζεις(-σαι)
Content is the King… Χρειάζεσαι αίσθηση, αισθητική και γνώσεις για να δημιουργήσεις μοναδικό και ελκυστικό περιεχόμενο. Τίποτε άλλο δεν μπορεί να σε κάνει πιο αξιόπιστο και πιο “επαγγελματία”. Μη μασάς από τα εκατομμύρια blog που βρίσκονται εκεί έξω. Τα πιο πολλά καλύπτουν ανάγκες όπως η μοναξιά, η ματαιοδοξία και η μόδα των καιρών (aka το μέλλον είναι στο διαδίκτυο). Γράψε σωστά. Μη γράφεις για να ξεχωρίσεις από τους άλλους στο λεξιλόγιο (εκτός αν είσαι ο Πικάσσο των κειμένων). Γράψε για να διαβαστείς. Για να συζητήσεις. Γίνε η αφορμή για συζήτηση. Όχι η αιτία να σε ψυχογραφούν (τι προσπαθεί να πει ο ποιητής και άλλα τέτοια πανανθρώπινα ερωτήματα).
Πέρνα στο επόμενο επίπεδο επικοινωνίας
Το Twitter είναι ο Βασιλιάς των συνομιλιών και της επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο σήμερα. Αρκεί κανείς να δει τα στατιστικά του και θα καταλάβει. 43.199 tweets ανά δευτερόλεπτο στάλθηκαν μέσα στο 2013 από τους δημιουργούς περιεχομένου. Από τον Πάπα και τον αθλητή της χρονιάς μέχρι και τον γείτονά μας… Όλοι έκει κάτι είχαν να πουν.
Τι είναι όμως αυτό που κάνει κάποιους από τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας να είναι πιο αποδεκτοί από το κοινό και να είναι σχεδόν διάσημοι στο Twitter με επιρροή ακόμα και στον πολιτικό κόσμο; Οι απαντήσεις είναι πολλές. Η πιο απλή που μπορεί να ταιριάζει στον καθένα μας είναι η αυθεντικότητα με την οποία συζητούν, ρωτούν ή απαντούν οι καλοί χρήστες του μέσου! Δεν είναι αυθεντικό να ποστάρεις στο twitter συνεχώς γατάκια (οι γάτες ξεκίνησαν από το Instagram βέβαια), ακροδάκτυλα σε παραλίες και φαγητά.
Αυθεντικό είναι να κάνεις μια καίρια ερώτηση στον Χ πολιτευόμενο/ επιχειρηματία/ καλλιτέχνη ή να πεις για το πόσο ωραία (ή χάλια) ήταν η ταινία που είδες κλπ.